اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| تندروان: با صعود پلی آف هدف اول مان محقق شد/ بازیکنانم را قانع کرده بودم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: با صعود به پلی آف هدف اول مان محقق شد.

لیگ برتر والیبال| تندروان: با صعود پلی آف هدف اول مان محقق شد/ بازیکنانم را قانع کرده بودم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا تندروان پس از پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل شهرداری ورامین در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: توانستیم در روزهای گذشته بازیکنان را قانع کردیم که بازی بسیار سختی داریم. می دانستیم که آنها نیاز به برد دارند و با تمام قوا وارد میدان می شوند.

وی ادامه داد: مدل بازی ما سبب شد تا تیم حریف تحت تاثیر قرار بگیرد. ورامین جز تیم های خوب است و فکر می کنم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به شاگردان خودم هم تبریک می گویم و نشان دادیم که چه رشد خوبی داشتیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: صعودمان به پلی آف قطعی شده است و هدف نخست ما با این شرایط برآورده شده و از این بابت خوشحالم. در گام بعدی باید برای پلی آف برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. انگیزه ما کم نمی شود، اما قطعاً صعود به پلی آف روی تفکرات کادر فنی و بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. 

تندروان خاطرنشان کرد: در ادامه مسابقات از بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند بیشتر استفاده خواهیم کرد تا در پلی آف همه بازیکنان در شرایط ایده آلی باشند. همه تیم ها خوب هستند و نمی توان گفت تیم هشتم جدول رده بندی سرسخت نیست. در پلی آف همه بازی های شرایط خاص خودش را دارد و به همین دلیل باید به فکر شرایط تیم خود باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول